Eazy Asigurări creează un centru IT specializat în domeniul asigurărilor

Eazy Asigurări creează un centru IT specializat în domeniul asigurărilor

Eazy Asigurări creează un centru IT specializat în domeniul asigurărilor

18 sept. 2024

18 sept. 2024

3 min

3 min

Eazy Asigurări creează un centru IT specializat în domeniul asigurărilor: specialiști și programatori cu experiență se vor alătura companiei, pentru gestionarea soluțiilor tehnologice avansate

Eazy Asigurări, cel mai nou asigurător digital reglementat în România, își mărește echipa de tehnologie, pentru a susține dezvoltarea continuă a sistemelor core si a platformei de vânzare directă, pe care compania urmează să o lanseze, până la finalul acestui an.

Astfel, Eazy Asigurări continuă să investească în soluții tehnologice și în același timp își consolidează echipa dedicată, prin cooptarea de noi dezvoltatori software și specialiști IT, care să contribuie la atingerea obiectivelor companiei de a oferi o experiență rapidă, intuitivă și simplificată în interacțiunea clienților cu asigurările.

Echipa se extinde prin recrutarea de analiști de business și sisteme, ingineri (frontend și backend), specialiști în testare și specialiști în analiza de date.

“Ne propunem să simplificăm și să îmbunătățim semnificativ modalitățile prin care clienții noștri interacționează cu produsele și serviciile de asigurare, iar integrarea unor soluții IT avansate reprezintă principalul instrument. Tehnologia este esențială pentru atingerea acestui obiectiv”, susține Cristian Ionescu, CEO Eazy Asigurări.

Ioana Frincu, CTO Eazy Asigurări, a adăugat: “Transformarea digitală în sectorul asigurărilor este inevitabilă și suntem încântați să fim în prima linie a acestei schimbări, democratizând accesul la produsele de asigurare. Este o oportunitate unică pentru profesioniștii IT care doresc să fie parte dintr-o companie, care contribuie activ la evoluția tehnologică a industriei asigurărilor, din regiune.”

Eazy Asigurări a anunțat că echipa sa IT își va dubla dimensiunea până la finalul acestui an, urmând să se extindă în continuare în 2025. Această strategie subliniază angajamentul companiei de a investi în expertiză și de a accelera transformarea digitală, în beneficiul clienților săi.